Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Madiawati P$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 1
|
1. |
Madiawati P. N. Celebrity and halal certificates factors influence on customers’ buying interest [Електронний ресурс] / P. N. Madiawati, M. Pradana // Актуальні проблеми економіки. - 2016. - № 3. - С. 109-116. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ape_2016_3_15 За допомогою пат-аналізу досліджено вплив залучення відомих людей до реклами, а також халяльної сертифікації продукції на зацікавленість споживачів та їх намір зробити покупку. Фактор "зірки", за результатами аналізу, виявився набагато більш суттєвим, що доводить важливість рекомендації відомої людини для суспільства споживачів. Однак і халяльна сертифікація є важливим фактором, особливо на стадії прийняття остаточного рішення про покупку, що пов'язано зі значною релігійністю суспільства в Індонезії.
|
|
|